Purchasing/Product Management

Purchasing/Product Management

Οι ταλαντούχοι buyers και product managers ξέρουν να "στέκονται" δίπλα στα προϊόντα, στους προμηθευτές, στα καταστήματα και συμπερασματικά στις ανάγκες όλων των πελατών μας. Οποιοδήποτε κι αν είναι το τελικό προϊόν, το τμήμα αγορών καθοδηγεί την πορεία του...

Το τμήμα με μια ματιά

Με την απαραίτητη τεχνογνωσία, δημιουργικότητα και οργάνωση που διαθέτει, το Τμήμα Αγορών διαχειρίζεται και προωθεί τα 18.000 προϊόντα Πληροφορικής, Τηλεφωνίας και Ειδών Γραφείου του Πλαισίου.

Τα μέλη του τμήματος εργάζονται με πάθος για την τεχνολογία, χαίρονται να δουλεύουν ομαδικά και να εμψυχώνουν τους συνεργάτες τους, θέτουν πάντα υψηλούς στόχους και δε συμβιβάζονται με τίποτα λιγότερο από το καλύτερο που μπορούν να πετύχουν. Μπορούν να συνδυάζουν τα διαφορετικά ταλέντα τους για την επιτυχή προώθηση κάθε είδους προϊόντος.

Είναι δημιουργικοί, επικοινωνιακοί και αποτελεσματικοί. Επικοινωνούν με τους προμηθευτές και τα καταστήματα, στήνοντας και κατευθύνοντας την πορεία της γκάμας τους, κρατούν τη βάση δεδομένων πάντα ενημερωμένη με όλες τις νέες τιμές και σκέφτονται όλες τις απαραίτητες ενέργειες προώθησης για να γίνουν τα προϊόντα του Πλαισίου γνωστά σε όλη την Ελλάδα.

Μάθε για μας από τους δικούς μας ανθρώπους

Γιάννης, Product Management

Γιάννης, Product Management«...Σαν product manager κάθε μέρα αντιμετωπίζω μια καινούρια πρόκληση...»

Τι ζητάμε από σένα:

δημιουργικότητα
παράγεις νέες και πρωτότυπες ιδέες συμβάλλοντας στην προώθηση των προϊόντων και βρίσκεις έξυπνους τρόπους να προσεγγίσεις το κοινό της κάθε κατηγορίας

δομημένη κρίση και αναλυτική σκέψη
χρησιμοποιείς αναλυτικές μεθόδους για την επιτυχή επίλυση δύσκολων προβλημάτων

οργανωτικές ικανότητες
μπορείς να οργανώσεις το χρόνο και τις δουλειές σου ώστε να ανταπεξέρχεσαι στις υποχρεώσεις σου

επικοινωνιακές και διαπραγματευτικές ικανότητες
έχοντας την ευθύνη μιας συγκεκριμένης προϊοντικής κατηγορίας συμμετέχεις με άνεση σε συζητήσεις, μπορείς να χειρίζεσαι δύσκολες διαπροσωπικές σχέσεις και συγκρούσεις και ξέρεις να επιδιώκεις την καλύτερη δυνατή τιμή, προωθώντας το συμφέρον του πελάτη

πελατοκεντρική σκέψη
ικανότητα να συνδυάζεις τις ανάγκες της εταιρίας με εκείνες των πελατών με στόχο την επίτευξη μιας επιθυμητής συμφωνίας