Τηλεφωνικό κέντρο

Τηλεφωνικό κέντρο

«Κάνε το hobby σου επάγγελμα και διασκέδασέ το!» Αυτό είναι το «μότο» των ανθρώπων του τηλεφωνικού κέντρου

Το τμήμα με μια ματιά

Τι σημαίνει να εργάζεσαι στο τηλεφωνικό κέντρο; Σημαίνει να κάνεις επάγγελμα την αγαπημένη σου ασχολία…Να μιλάς στο τηλέφωνο όλη μέρα! Μια ζεστή φωνή καλωσορίζει τους πελάτες και τους κατευθύνει τηλεφωνικά στον άνθρωπο που επιθυμούν να μιλήσουν. Χωρίς την πολύτιμη βοήθειά τους, πολλές απορίες θα έμεναν αναπάντητες, παραγγελίες ανεκπλήρωτες και προβλήματα άλυτα.

Χρειαζόμαστε ανθρώπους ενθουσιώδεις και εξωστρεφείς που μπορούν να κατευθύνουν σωστά την κάθε κλήση. Και φυσικά να κατευθύνουν και την προσωπική τους πορεία μέσα στο Πλαίσιο! Ορισμένοι από τους καλύτερους ανθρώπους μας ξεκίνησαν από αυτό το τμήμα.

Τι ζητάμε από σένα:

δημιουργικότητα
παράγεις νέες και πρωτότυπες ιδέες συμβάλλοντας στην προώθηση των προϊόντων και βρίσκεις έξυπνους τρόπους να προσεγγίσεις το κοινό της κάθε κατηγορίας

δομημένη κρίση και αναλυτική σκέψη
χρησιμοποιείς αναλυτικές μεθόδους για την επιτυχή επίλυση δύσκολων προβλημάτων

οργανωτικές ικανότητες
μπορείς να οργανώσεις το χρόνο και τις δουλειές σου ώστε να ανταπεξέρχεσαι στις υποχρεώσεις σου

επικοινωνιακές και διαπραγματευτικές ικανότητες
έχοντας την ευθύνη μιας συγκεκριμένης προϊοντικής κατηγορίας συμμετέχεις με άνεση σε συζητήσεις, μπορείς να χειρίζεσαι δύσκολες διαπροσωπικές σχέσεις και συγκρούσεις και ξέρεις να επιδιώκεις την καλύτερη δυνατή τιμή, προωθώντας το συμφέρον του πελάτη

πελατοκεντρική σκέψη
ικανότητα να συνδυάζεις τις ανάγκες της εταιρίας με εκείνες των πελατών με στόχο την επίτευξη μιας επιθυμητής συμφωνίας